Mostrar el registro sencillo del ítem
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning) (2009)
dc.contributor.author | Batalla García, Consuelo | |
dc.date.accessioned | 2022-01-26T10:52:24Z | |
dc.date.available | 2022-01-26T10:52:24Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning). Consuelo Batalla García. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2486 | |
dc.description | Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B2. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09 | ca |
dc.description.abstract | S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. S'inclouen: 1.- Material per al professorat. 2.- Material per a l’alumnat. 3.- Material addicional el qual conté: un exemple d’una prova d’examen de la unitat 6 amb tres nivells diferents, tractament del llenguatge i la bibliografia utilitzada. Cada unitat s’ha organitzat de manera similar. Al principi es formulen una sèrie de preguntes per tal d’avaluar els coneixements previs de l’alumnat, després es fa una petita explicació teòrica dels conceptes, i, per últim, es proposen una sèrie de qüestions, exercicis i experiments. Els experiments són fàcils de preparar i requereixen un material barat i fàcil d’adquirir. Cada unitat acaba amb un qüestionari d’autoavaluació, per tal de donar a l’estudiant l’oportunitat de conèixer la seva evolució. Al material del professorat s’inclouen les respostes als exercicis, alguna informació addicional i activitats noves. Al final de cada unitat hi ha una nova secció, "Notes del Professor", on el professorat pot registrar les dificultats més freqüents i els errors que fa l’alumnat, així com la seva evolució al llarg del curs. | ca |
dc.format.extent | 4 fitxers | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Treballs de llicències d'estudis;2008-2009 | |
dc.title | Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning) (2009) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament - Innovacions | ca |
dc.subject.lemac | Anglès - Ensenyament - Mètodes actius | ca |
dc.subject.lemac | Física - Educació secundària obligatòria | ca |
dc.subject.lemac | Química - Educació secundària obligatòria | ca |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
FD sèrie provisional [63]