Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorAndreu Calaf, Josep M.
dc.date.accessioned2022-01-25T12:31:05Z
dc.date.available2022-01-25T12:31:05Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationEls plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa. Josep M. Andreu Calaf. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2478
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractL'estudi parteix de la premissa que els centres que opten pel Pla de millora de la qualitat dels centres educatius, avancen cap a una escola amb indicadors d’inclusió educativa. L'estudi es basa en dos IES dels barris de l’Hospitalet amb incidència migratòria i problemàtica sociocultural tots dos amb plans de millora. Les prioritats que els centres assenyalen són les relacionades amb els valors: respecte, disciplina, convivència , diàleg i autoritat i les relacionades amb metodologies i recursos pedagògics: treball cooperatiu i estratègies per a les àrees instrumentals. Tot i les dificultats es constata , en general, una satisfacció pels plans de millora de la qualitat dels centres educatius.ca
dc.format.extent263ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleEls plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEnsenyament - Innovacionsca
dc.subject.lemacEducació inclusivaca
dc.subject.lemacProgrames de millora de l'escola


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element