Els plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa (2009)
Tipus de document
Monografia
Resum
L'estudi parteix de la premissa que els centres que opten pel Pla de millora de la qualitat dels centres educatius, avancen cap a una escola amb indicadors d’inclusió educativa. L'estudi es basa en dos IES dels barris de l’Hospitalet amb incidència migratòria i problemàtica sociocultural tots dos amb plans de millora. Les prioritats que els centres assenyalen són les relacionades amb els valors: respecte, disciplina, convivència , diàleg i autoritat i les relacionades amb metodologies i recursos pedagògics: treball cooperatiu i estratègies per a les àrees instrumentals. Tot i les dificultats es constata , en general, una satisfacció pels plans de millora de la qualitat dels centres educatius.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
Els plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa. Josep M. Andreu Calaf. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
263
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Educació inclusiva
Programes de millora de l'escola
Documents per descarregar
1.425Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Resolució per la qual es fa pública la llista de centres que formen part del programa d’innovació pedagògica “Avancem: ensenyament i aprenentatge integrat de les llengües”, edició 2017- 20, amb valoració positiva i que tenen professorat amb dret a obtenir el certificat d’innovació pedagògica corresponent (21.01.2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-01-21) -
Resolució per la qual es fa pública la llista de centres que formen part del programa d’innovació pedagògica Generació plurilingüe (GEP), edició 2017-20, amb valoració positiva i que tenen professorat amb dret a obtenir el certificat d’innovació pedagògica corresponent (21.01.2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-01-21)