Show simple item record

dc.contributor.authorAlonso Murga, Pilar
dc.date.accessioned2022-01-25T10:35:59Z
dc.date.available2022-01-25T10:35:59Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationL'ensenyament de les ciències socials en llengua anglesa: estat de la qüestió. Pilar Alonso Murga. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2475
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractEl treball tracta de l'estat de la qüestió CLIL (Content and Language Integrated Learning) a les diferents Comunitats Autònomes espanyoles, els instruments del Departament d'Educació per fomentar-ho i algunes experiències didàctiques innovadores de Ciències Socials en llengua anglesa. A les CCAA hi ha diferents models d'àrees no lingüístiques en llengua anglesa, dels quals cal destacar-ne tres: El projecte MEC/British Council, els projectes de seccions bilíngües/europees de la majoria de les Comunitats Autònomes i el model del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, el projecte PELE (Pla Experimental de Llengües Estrangeres).ca
dc.format.extent2 fitxersca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleL'ensenyament de les ciències socials en llengua anglesa: estat de la qüestió (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacAnglès - Educació secundària obligatòria - Comunitats autònomesca
dc.subject.lemacAnglès - Ensenyament - Mètodes actiusca


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint