Eating well, keeping fit, doing well
Document Type
Monograph
Resum
La idea principal és que els alumnes valorin si ells i les persones del seu voltant porten una vida saludable. Parteixen de l’observació directa dels seus hàbits i dels hàbits dels seus familiars, amics, companys, visiten pàgines web per assimilar els conceptes bàsics de nutrició i el benefici de l'esport, investiguen sobre les desviacions d’una vida sana, els desordres alimentaris i addiccions i de quina manera, l’escola, la societat, el país aborda aquests problemes i quines solucions planteja. El producte final serà un manual informatiu, valoratiu i propagandístic amb l’objectiu final de contribuir a expandir la idea de que menjar bé i estar en forma contribueix a sentir-se bé.Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/1668/2007, de 31 de maig (DOGC núm. 4900, 08/06/2007), curs 2007-08.
Recommended citation
Eating well, keeping fit, doing well. Carmen Ortiz Peleato. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008Extension
55 p.
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Subject (LEMAC)
Documents to download
367.3Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Batalla García, Consuelo (2009)S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. ... -
Star's dust: using Internet based resources to learn about the evolution and ecology of the solar system
Perpinyà Filella, Montserrat (2008)L'objectiu del treball es trobar un fil conductor entre diferents conceptes de la biologia i la geologia que donin als alumnes una visió més integradora i entenedora sobre el funcionament i l'evolució ...Accés al material suplementari: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200708/memories/1724/Supplementary%20materials.pdf -
Functions: those strange machines
Herrero Izquierdo, Alberto (2008)





