Eating well, keeping fit, doing well (2008)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
La idea principal és que els alumnes valorin si ells i les persones del seu voltant porten una vida saludable. Parteixen de l’observació directa dels seus hàbits i dels hàbits dels seus familiars, amics, companys, visiten pàgines web per assimilar els conceptes bàsics de nutrició i el benefici de l'esport, investiguen sobre les desviacions d’una vida sana, els desordres alimentaris i addiccions i de quina manera, l’escola, la societat, el país aborda aquests problemes i quines solucions planteja. El producte final serà un manual informatiu, valoratiu i propagandístic amb l’objectiu final de contribuir a expandir la idea de que menjar bé i estar en forma contribueix a sentir-se bé.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/1668/2007, de 31 de maig (DOGC núm. 4900, 08/06/2007), curs 2007-08.
Citación
Eating well, keeping fit, doing well. Carmen Ortiz Peleato. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Ortiz Peleato, Carmen
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2008Extensión
55
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Materias (LEMAC)
Innovació educativa
Anglès - Ensenyament - Mètodes actius
Hàbits sanitaris - Educació secundària obligatòria
Documentos
367.3Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Operacions auxiliars de gestió de tresoreria, CFGM.GAD.M04/0.12 (2012)
Institut Obert de Catalunya; Lluveras Puig, Blanca; Ortiz Salmerón, Joan; Pérez López, Júlia (2012-02) -
La meva I mitja marató (2017)
Onieva Balboa, Arnau; Ortiz, Juan Antonio (tutor); Consell Esportiu del Baix Llobregat (2017) -
Poesia "Era Primauera": lectura compartida: experiència de lectura [activitat] (2015)
Ortiz Pané, Sira (2015-05)En aranès l'escola Sant Roc de Bossòst ens presenta una activitat de lectura compartida. Mestre i alumnes llegeixen un poema i comparteixen estratègies de descodificació i de comprensió.