The history of two cities
Document Type
Monograph
Abstract
El material didàctic, fet en anglès, desenvolupa un recorregut paral·lel pels diferents períodes que formen part de la història de Barcelona i de Londres. Des de la Barcino i la Londinium romanes fins a les ciutats modernes, s’analitzen i es comparen els moments viscuts i els fets que han anat donant forma al que aquestes dues ciutats són avui dia.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/1668/2007, de 31 de maig (DOGC núm. 4900, 08/06/2007), curs 2007-08
Citation
The history of two cities. Eva Maturana Gutiérrez. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008Extension
20
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Subject (LEMAC)
Documents to download
209.0Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Art through history
Simón Casaprima, M. Begoña (2008)El treball té com a objectiu la utilització de la llengua anglesa a la classe de plàstica. Està vertebrat sobre algunes etapes històriques i artístiques de la humanitat, de manera que cada unitat es ... -
Life through history: knowing, interpreting and analysing how people lived in the past, how we live today, predicting the human life in the future
Antonio García, Roser de (2009)El material didàctic que s'ha dissenyat desenvolupa un recorregut per diferents períodes de la història de la humanitat: prehistòria, edat mitjana, revolució industrial fins arribar als nostres dies. ...Accés als continguts: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200809/memories/2019/ -
The way people move: promoting empathy through the medium of English and technology
Balart Clapés, Jaume (2008)S'analitzen els diferents sistemes de transport que utilitzen per anar i venir les persones dels països en desenvolupament, centrant-se sobretot en les bicicletes. El contingut forma part d'una assignatura ...