• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Educació inclusiva
  • Inclusió
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Educació inclusiva
  • Inclusió
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives (2010)

View/Open
Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives (2010) (266.5Kb)
Author
Departament d'Educació
Giné i Giné, Climent
Marchesi, Álvaro
Duran Gisbert, David ORCID
Publication date
2010
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/243
Abstract
Aquesta guia pretén orientar el procés de canvi en els centres educatius cap a la inclusió i, d'altra banda, servir de referent per identificar les bones pràctiques inclusives que ajudin en aquest procés de millora escolar.
Document Type
Book
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Pla d'Acció Aprendre junts per viure junts (2008-2015)
Extension
30
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Inclusió;
Educació inclusiva;1
Citation
Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives. Elaboració: David Duran; Climent Giné; Álvaro Marchesi. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació i Publicacions, 2010.
Note
Aquesta guia ha estat elaborada per a l’Organització d’Estats Iberoamericans (OEI), que n’ha autoritzat l’adaptació, la traducció i l’ús a Catalunya.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Inclusió [11]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC