Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives
Document Type
Monograph
Abstract
Aquesta guia pretén orientar el procés de canvi en els centres educatius cap a la inclusió i, d'altra banda, servir de referent per identificar les bones pràctiques inclusives que ajudin en aquest procés de millora escolar.
Note
Aquesta guia ha estat elaborada per a l’Organització d’Estats Iberoamericans (OEI), que n’ha autoritzat l’adaptació, la traducció i l’ús a Catalunya.
Citation
Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives. Elaboració: David Duran; Climent Giné; Álvaro Marchesi. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació i Publicacions, 2010.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2010Extension
30 p.
Collection
Inclusió;
Educació inclusiva; 1
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Més enllà de la cobla: el repertori per a tenora en formacions simfòniques
Rodríguez Malé, Rosa Maria (2019-06)El repertori simfònic per a tenora és un camp molt desconegut entre els intèrprets d'aquest instrument i poc estudiat des del punt de vista musicològic. Tot i això, tot feia pensar que hi havia d'haver ...El repertorio sinfónico para tenora es un campo muy desconocido entre los intérpretes de este instrumento y poco estudiado des del punto de vista musicológico. Aun así, todo apuntaba a que debía de haber ...The symphonic repertoire for tenora is a very unknown field among the performers of this instrument and little studied from the musicological point of view. However, everything meant that there was to ...