Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives (2010)
Tipus de document
Monografia
Resum
Aquesta guia pretén orientar el procés de canvi en els centres educatius cap a la inclusió i, d'altra banda, servir de referent per identificar les bones pràctiques inclusives que ajudin en aquest procés de millora escolar.
Nota
Aquesta guia ha estat elaborada per a l’Organització d’Estats Iberoamericans (OEI), que n’ha autoritzat l’adaptació, la traducció i l’ús a Catalunya.
Citació
Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives. Elaboració: David Duran; Climent Giné; Álvaro Marchesi. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació i Publicacions, 2010.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2010Extensió
30
Col·lecció
Inclusió;
Educació inclusiva; 1
Paraules clau
Pla d'Acció Aprendre junts per viure junts (2008-2015)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Resolució per la qual es fa pública la llista de centres que formen part del programa d’innovació pedagògica “Programa d’innovació pedagògica de pràctiques del màster universitari de Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes (MUFPS)”, a partir del curs 2019-2020, amb valoració positiva i que tenen professorat amb dret a obtenir el certificat corresponent (29.11.2022)
Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2022-11-29) -
Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna (2010)
Xarxa de Competències Bàsiques (2010)Durant el curs 2009-2010, en el marc del Projecte Comenius SAIL, s'han elaborat uns qüestionaris, validats i implementats per la Xarxa CB, per ajudar els centres a iniciar una reflexió interna sobre ... -
Guia per a famílies d'infants i joves amb alteracions greus de conducta (2010)
Departament d'Educació. Direcció General d'Atenció a la Comunitat Educativa (2010)Document que aporta elements a les famílies per poder entendre i acompanyar els fills que, en algun moment del procés evolutiu, presentin comportaments disruptius.