Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2018)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat
Fecha de publicación
2018-07Resumen
El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal i social estan relacionades amb aspectes del creixement i aprenentatge de l'alumne. L'assoliment d'aquestes competències ha de permetre que el jove construeixi el seu propi projecte de vida per viure i conviure en un món plural i canviant.
Aquest document té l'objectiu d'ajudar els centres en la personalització dels aprenentatges i conté les dimensions, les competències, els continguts clau, les orientacions metodològiques i les orientacions per a l'avaluació.
Tipo de documento
Libro
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Autonomia (Psicologia) - Competències bàsiques
Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques
Participació social - Competències bàsiques
Realització personal - Competències bàsiques
Valors (Filosofia) - Competències bàsiques
Extensión
59
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Colección
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Citación
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria. Elaboració: Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2018.
Nota
A favor de l'èxit escolar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/