Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2018)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat
Data de publicació
2018-07Resum
El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal i social estan relacionades amb aspectes del creixement i aprenentatge de l'alumne. L'assoliment d'aquestes competències ha de permetre que el jove construeixi el seu propi projecte de vida per viure i conviure en un món plural i canviant.
Aquest document té l'objectiu d'ajudar els centres en la personalització dels aprenentatges i conté les dimensions, les competències, els continguts clau, les orientacions metodològiques i les orientacions per a l'avaluació.
Tipus de document
Llibre
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Català
Paraules clau
Autonomia (Psicologia) - Competències bàsiques
Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques
Participació social - Competències bàsiques
Realització personal - Competències bàsiques
Valors (Filosofia) - Competències bàsiques
Extensió
59
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Col·lecció
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Citació
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria. Elaboració: Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2018.
Nota
A favor de l'èxit escolar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/