Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2018)
Tipus de document
Monografia
Resum
El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal i social estan relacionades amb aspectes del creixement i aprenentatge de l'alumne. L'assoliment d'aquestes competències ha de permetre que el jove construeixi el seu propi projecte de vida per viure i conviure en un món plural i canviant.
Aquest document té l'objectiu d'ajudar els centres en la personalització dels aprenentatges i conté les dimensions, les competències, els continguts clau, les orientacions metodològiques i les orientacions per a l'avaluació.
Nota
A favor de l'èxit escolar
Citació
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria. Elaboració: Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2018.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Data de publicació
2018-07Extensió
59
Col·lecció
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Matèries (LEMAC)
Autonomia (Psicologia) - Educació secundària obligatòria
Participació social - Educació secundària obligatòria
Realització personal - Educació secundària obligatòria
Valors (Filosofia) - Educació secundària obligatòria
Paraules clau
Competències bàsiques en educació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CC - Monografies [53]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors: cultura i valors ètics: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2015-10)Document de suport als centres educatius per desenvolupar la matèria de cultura i valors ètics. Conté orientacions metodològiques i d'avaluació de cadascuna de les competències i continguts clau ... -
Competències bàsiques de l’àmbit de cultura i valors: filosofia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-11)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Filosofia. El ... -
Competències bàsiques de l'àmbit d'educació en valors: educació en valors socials i cívics: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-10)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àrea d’educació en valors socials i cívics. La publicació conté les dimensions, les competències i els continguts ...