CC - Monografies: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 49
-
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
(2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ... -
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2018)
(2018-07)El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal ... -
Competències bàsiques de l'àmbit artístic: música, educació visual i plàstica: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2016)
(2016-03)Aquest document pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de música i d'educació visual i plàstica. Conté les dimensions, les competències graduades en tres ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de l'educació física: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017)
(2017-01)Publicació que s'adreça als centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició ... -
Competències bàsiques de l'àmbit digital: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2015)
(2015-11)Publicació que forma part del currículum en l'àmbit dels aprenentatges vinculats a les tecnologies digitals. Les competències digitals són d'àmbit transversal i estan vinculades a totes les matèries del ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors: cultura i valors ètics: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
(2015-10)Document de suport als centres educatius per desenvolupar la matèria de cultura i valors ètics. Conté orientacions metodològiques i d'avaluació de cadascuna de les competències i continguts clau ... -
La literatura a l'aula: literatures catalana, castellana i universal, educació secundària obligatòria (2014)
(2014-12)Document d'orientacions pràctiques que pretén col·laborar en l'ensenyament i l'aprenentatge de la llengua i de la literatura des d'un enfocament competencial a partir de la lectura d'una selecció de ... -
Orientacions pràctiques per a la millora de l'ortografia: llengua catalana i llengua castellana, educació secundària obligatòria (2014)
(2014-07)Aquesta publicació s'emmarca en les dimensions comunicativa i literària de les competències pròpies de la matèria de llengua i literatura (catalana i castellana) per a l'educació secundària obligatòria. Les ... -
Competències bàsiques de l'àmbit cientificotecnològic: biologia i geologia, física i química, tecnologia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2016)
(2016-12)Aquesta publicació pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de l'àmbit cientificotecnològic. Les competències bàsiques d'aquest àmbit es refereixen a aquelles ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengua i literatura catalana i castellana: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2015)
(2015-11)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de llengua catalana i ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüistic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
(2015-09)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de llengües estrangeres (anglès, ... -
Competències bàsiques de l'àmbit social: ciències socials: geografia i història: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
(2015-09)Publicació que pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àmbit social, concretament de la matèria de ciències socials: geografia i història. El document conté les dimensions, ... -
Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017)
(2017-01)La finalitat d'aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit matemàtic de l'ESO és ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de matemàtiques. El ... -
Competències bàsiques de l’àmbit d’aprendre a aprendre: identificació i desplegament a l'educació primària (2018)
(2018-03)La publicació recull les competències bàsiques de l'àmbit d'aprendre a aprendre per a l'educació primària, que no estan vinculades a cap àmbit en concret, per la qual cosa tenen un caràcter transversal ... -
Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física: identificació i desplegament a l'educació primària (2016)
(2016-12)L'objectiu d'aquesta publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les competències, graduades en tres nivells, que cal haver adquirit ... -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: identificació i desplegament a l’educació primària: educació artística: visual i plàstica, música i dansa (2016)
(2016-06)L'objectiu d'aquesta publicació és identificar i desplegar les competències bàsiques pròpies de l'àmbit artístic de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el ...