Envíos recientes
-
El projecte Erasmus+ CETE+ [audiovisual] (2023)
(2023-11-30) -
Com promoure les converses que generen aprenentatge entre l'alumnat [audiovisual] (2022)
(2022-12-20)Com ajudar els docents a millorar les converses amb els alumnes, i entre ells, en contextos presencials i virtuals? Com assegurar la qualitat en la interacció amb els alumnes? Els professors de la ... -
Què és un bon text [audiovisual] (2021)
(2021-06-16)Fragment que correspon a l’apartat 1 “Què és un bon text “ de la conferència 3 de cicle mitjà- cicle superior “Què és un bon text a 4t, i a 6è?”, duta a terme a Lleida, elaborada pel Departament ... -
Les propietats textuals: correcció [audiovisual] (2021)
(2021-06-16)Fragment que correspon a l’apartat 2d “Les propietats textuals. Correcció” de la conferència 3 de cicle mitjà- cicle superior “Què és un bon text a 4t, i a 6è?”, duta a terme a Girona, elaborada pel ... -
Les propietats textuals: coherència [audiovisual] (2021)
(2021-06-16)Fragment que correspon a l’apartat 2b “Les propietats textuals. Coherència“ de la conferència 3 de cicle mitjà - cicle superior “Què és un bon text a 4t, i a 6è?”, duta a terme a Girona, elaborada pel ... -
Les propietats textuals: presentació [audiovisual] (2021)
(2021-06-16)Fragment que correspon a l’apartat 2e “Les propietats textuals. Presentació” de la conferència 3 de cicle mitjà - cicle superior “Què és un bon text a 4t, i a 6è?”, duta a terme a Girona, elaborada pel ... -
Revisió, correcció i millora de textos [audiovisual] (2021)
(2021-06-16)Fragment que correspon a l’apartat 5 “Revisió, correcció i millora de textos”de la conferència 3 de cicle mitjà- cicle superior “Què és un bon text a 4t, i a 6è?”, duta a terme a Lleida, elaborada pel ... -
Les propietats textuals: adequació [audiovisual] (2021)
(2021-06-16)Fragment que correspon a l’apartat 2a “Les propietats textuals. Adequació“ de la conferència 3 de cicle mitjà- cicle superior “Què és un bon text a 4t, i a 6è?”, duta a terme a Girona, elaborada pel ... -
Presentació de la FIC [audiovisual] (2022)
(2022-03-10)El Departament d’Educació proposa una Formació Interna de Centre (FIC), d’itinerari guiat, orientada a la reflexió sobre la necessitat de disposar d’un Pla de lectura de centre, la diagnosi del centre ... -
Viu la poesia: Jaume Sisterna [audiovisual] (2021)
(2021-11-24)Aquest vídeo presenta el poeta Jaume Sisterna llegint fragments de la seva obra i fent un comentari al respecte. -
Endevina… què deu ser? [audiovisual] (2021)
(2021-10-26)El programa El Gust per la Lectura té per objectiu la formació de bons lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació educativa, els nostres alumnes esdevinguin lectors competents, ... -
En vols una de poemes? [audiovisual] (2021)
(2021-10-26) -
El racó del Lectocodi [audiovisual] (2022)
(2022-02-16)L’escola Josep Fusté del Baix Camp planteja als alumnes de cicle inicial racons que tenen per finalitat millorar la fluïdesa lectora dels aprenents de forma autònoma. Els alumnes practiquen activitats ... -
Diversitat i Il·lusió + Català = Poesia [audiovisual] (2022)
(2022-02-15) -
Construïm i llegim frases [audiovisual] (2022)
(2022-02-15)A l’aula de P5 de l’escola Àngels Garriga els alumnes fan una activitat que té per finalitat analitzar la tira fònica per adquirir consciència lèxica i, d’aquesta manera, separar bé les paraules quan ... -
La république gaullienne, M. Jean-Yves Bartolich [audiovisual] (2022)
(2022-02-15)Conferència de M. Jean-Yves Bartolich, professor del Lycée français de Barcelona. -
Conclusions de la Jornada a càrrec de Xavier Martínez-Celorrio [audiovisual] (2021)
(2021-10-14)Jornada de Formació sobre projectes i equitat de la Xarxa de competències bàsiques. -
Comunitats d'aprenentatge: tornem a somiar [audiovisual] (2022)
(2022-02-15)L'escola Àngel Guimerà (El Vendrell) fa cinc anys que és comunitat d'aprenentatge. En aquest vídeo la seva directora, Irene Ortoll explica breument el procés que ha de fer un centre per transformar-se ...