Sortir a l'escenari? La por escènica en l'àmbit musical (2015)
Document Type
Others
Document version
Published version
Note
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb la Fundació Orienta
Citation
Sortir a l'escenari? La por escènica en l'àmbit musical. Autora: Olga Lomero Oro. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2015.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Publication date
2015Extension
105 p.
Collection
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat; 2014-2015
Treballs de recerca de Batxillerat
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Els aspectes que afecten la preparació per a la interpretació: breu recerca de la neurociència i la psicologia que envolten la pràctica musical
Gorchs Cauba, Núria (2017-09)La interpretació musical és una disciplina que engloba una sèrie d'aspectes tant mentals i psicològics com físics i tècnics. En aquest treball, primer es fa una contextualització i explicació de l'anatomia ...La interpretación musical es una disciplina que engloba una serie de aspectos tanto mentales y psicológicos como físicos y técnicos. En este trabajo, primero se hace una contextualización y explicación ...Musical performance is a discipline that involves many aspects such as mental and psychological, as well as physical and technical ones. In this project, first I do a contextualization and an explanation ... -
El cervell a l’escenari: una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música
Coll, Xavier, 1960- (2017-02-22)Aquest treball vol ser una aproximació a l’estudi del cervell, des del punt de vista neurològic i psicològic, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música. S’ha ...Este trabajo pretende ser una aproximación al estudio del cerebro, desde el punto de vista neurológico y psicológico, con las implicaciones que tiene tanto para la práctica como para la pedagogía de la ...This work aims to be an approach to the study of the brain, from both a neurological and psychological point of view, with reference to the implications for the practice and pedagogy of music. It will ... -
La importància de la preparació física i psicològica en la gimnàstica rítmica d'alt nivell (2018)
Carrasco Pérez, Maria; Marí, Jaume (tutor); Consell Esportiu del Baix Llobregat (2018)