Resolució de 21 de juliol de 2016 per la qual es fa pública la relació de centres participants als programes d’innovació pedagògica de la direcció general d’Educació Infantil i Primària el curs 2015-2016 (21.07.2016)
Document Type
Others
Citation
Resolució de 21 de juliol de 2016 per la qual es fa pública la relació de centres participants als programes d’innovació pedagògica de la direcció general d’Educació Infantil i Primària el curs 2015-2016. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Author
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2016-07-21Extension
9
Collection
Disposicions del Departament d'Educació;
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Programes d'innovació educativa
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica Tàndem i es declaren els centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04) -
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica “Magnet, aliances per a l'èxit educatiu" i als centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04) -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ...