Resolució de 21 de juliol de 2016 per la qual es fa pública la relació de centres participants als programes d’innovació pedagògica de la direcció general d’Educació Infantil i Primària el curs 2015-2016 (21.07.2016)
Tipo de documento
Otros
Citación
Resolució de 21 de juliol de 2016 per la qual es fa pública la relació de centres participants als programes d’innovació pedagògica de la direcció general d’Educació Infantil i Primària el curs 2015-2016. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2016-07-21Extensión
9
Colección
Disposicions del Departament d'Educació;
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Programes d'innovació educativa
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica Tàndem i es declaren els centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04) -
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica “Magnet, aliances per a l'èxit educatiu" i als centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04) -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ...