Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorDepartament d'Educació
dc.date.accessioned2021-07-02T08:40:49Z
dc.date.available2021-07-02T08:40:49Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.citationOrientacions i criteris d’avaluació de l’especialitat pedagogia terapèutica (EES): procediments selectius d’ingrés i accés al cos de mestres: L , R, i N. Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/1570
dc.format.extent19ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesAccés a cossos docents;
dc.titleOrientacions i criteris d’avaluació de l’especialitat pedagogia terapèutica (EES): procediments selectius d’ingrés i accés al cos de mestres: L , R, i N (2021)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacFuncionaris docents - Catalunya - Exàmensca
dc.subject.lemacMestres d'educació especial - Selecció i nomenamentca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element


Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix