L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Martínez Pons, Marc
Mateo Andrés, Joan, coord.
Pinya Salomó, Carmina, coord.
Querol Puig, Ernest, coord.
Fecha de publicación
2021-06Resumen
Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha administrat a una mostra representativa de 55 centres educatius.
Per estimar l’impacte de la interrupció de l’activitat lectiva presencial s’ha creuat la informació d’aquest qüestionari amb els resultats de l’avaluació de quart d’ESO del 2021. La informació obtinguda s’ha comparat amb els resultats de les avaluacions anteriors i amb els del qüestionari de context del curs 2018-2019. Per tant, es contrasten els resultats d’abans de la pandèmia de la COVID-19 i els del curs 2020-2021.
Tipo de documento
Libro
Lengua
Catalán
Palabras clave
Alumnes d'ensenyament secundari
Confinament
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Extensión
71
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Informes d'avaluació. CSASE;28
Citación
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021. Elaboració: Marc Martínez Pons, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest llibre està publicat amb una llicència Creative Commons Reconeixement-No comercial Compartir igual 3.0 Espanya.
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/