L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Tipo de documento
Libro
Resumen
Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha administrat a una mostra representativa de 55 centres educatius.
Per estimar l’impacte de la interrupció de l’activitat lectiva presencial s’ha creuat la informació d’aquest qüestionari amb els resultats de l’avaluació de quart d’ESO del 2021. La informació obtinguda s’ha comparat amb els resultats de les avaluacions anteriors i amb els del qüestionari de context del curs 2018-2019. Per tant, es contrasten els resultats d’abans de la pandèmia de la COVID-19 i els del curs 2020-2021.
Citación
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021. Elaboració: Marc Martínez Pons, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Documentos
Derechos
Aquest llibre està publicat amb una llicència Creative Commons Reconeixement-No comercial Compartir igual 3.0 Espanya.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Martínez Pons, Marc
Mateo Andrés, Joan, coord.
Pinya Salomó, Carmina, coord.
Querol Puig, Ernest, coord.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-06Extensión
71
Colección
Informes d'avaluació. CSASE;28
Materias (LEMAC)
Alumnes d'ensenyament secundari
Confinament
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; León, Jorge; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan; Pons Vilaseca, Anna; Querol Puig, Ernest (2021-03-04)En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat. La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec ... -
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-05)Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i ... -
Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Pol Salvà, Helena, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2020-10)Volum dedicat a l’anàlisi de resultats del qüestionari que va respost pel professorat d'ESO que va formar part de la mostra estadística. Inclou el qüestionari en l'annex.