És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-04Extensión
2
Colección
Tast de dades. CSASE; 25
Materias (LEMAC)
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ... -
L'avaluació de quart d'ESO 2012 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-04)El nou número dels Quaderns d'avaluació està dedicat, de manera íntegra, a la prova de quart d'ESO, que es va aplicar per primera vegada al mes de febrer de 2012. En el primer article del número es ...