Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de formació professional, ensenyaments de règim especial i ensenyaments artístics superiors davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (03.04.2020)
Tipus de document
Altres
Citació
Criteris de 3 d'abril de 2020, del secretari de Polítiques Educatives, per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de formació professional, ensenyaments de règim especial i ensenyaments artístics superiors davant la prolongació del període de confinament pel Covid19. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-04-08Extensió
18
Col·lecció
Orientacions per a l'acció educativa davant del confinament;
Matèries (LEMAC)
Art - Ensenyament virtual
Batxillerat - Ensenyament virtual
COVID-19 (Malaltia)
Educació - Avaluació
Educació secundària - Ensenyament virtual
Ensenyament virtual - Planificació
Escoles - Administració i organització
Formació professional - Ensenyament virtual
Gestió d'emergències - Planificació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Instruccions per al curs 2020-2021 dels centres educatius de Catalunya (30.06.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives -
Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-11-02)Criteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i ...