Mostrant els elements 1-10 de 43
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-02)
Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ...
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-07)
Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura xineses (2020)
(Departament d'Educació, 2020-12)
El currículum que presentem s'inspira en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i es basa en l'ensenyament competencial, s'alinea, doncs, amb el currículum de llengües estrangeres publicat ...
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
(Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària, 2020-01)
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull ...
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llengua àrab, llengua xinesa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació, 2021-09)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llengües Estrangeres (àrab i ...