Search
Now showing items 1-10 of 15
Instruccions de funcionament del Programa de llengua àrab i cultura marroquina (LACM) per al curs 2021-2022 (2021)
(Departament d'Educació, 2021-06)
Instruccions de funcionament del Programa de llengua àrab i cultura marroquina (LACM) per al curs 2023-2024 (2023)
(Departament d'Educació, 2023)
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llatí: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llatí.
El document conté les ...
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria.
El ...
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2019-10)
Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ...
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-10)
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-02)
Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ...
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-07)
Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-02)
Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...
Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica.
El document conté ...