Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (30.03.2020)
Tipus de document
Altres
Citació
Criteris de 30 de març de 2020, del secretari de Polítiques Educatives, per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la
prolongació del període de confinament pel Covid19. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-03-31Extensió
3
Col·lecció
Orientacions i criteris per a l'acció educativa davant del confinament;
Matèries (LEMAC)
COVID-19 (Malaltia)
Educació - Avaluació
Ensenyament virtual - Planificació
Escoles - Administració i organització
Escoles - Ensenyament virtual
Gestió d'emergències - Planificació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Instruccions per al curs 2020-2021 dels centres educatius de Catalunya (30.06.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives -
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de formació professional, ensenyaments de règim especial i ensenyaments artístics superiors davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (03.04.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-04-08) -
Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-11-02)Criteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i ...