Now showing items 41-60 of 5479
-
Aclariments per a la gestió de casos covid-19 als centres educatius (22.09.2020)
(2020-09-22)Comunicació conjunta dels departaments d'Educació i de Salut als centres docents, relativa a l'actuació en casos sospitosos o positius de COVID-19. -
L'acollida al centre docent del personal no docent i agents externs (2009)
(2009)Aquest projecte pretén aprofundir en l’acollida de nous i noves professionals als centres educatius aportant instruments útils per als equips directius que, tot i veure la necessitat de fer-ho, sovint ... -
Acompanyar en el creixement personal [audiovisual] (2020)
(2020-04-27)En David Atzet, director del SINS Cardener, ens presenta la proposta de treball del 3r trimestre centrada en la personalització de l’aprenentatge. La proposta parteix dels interessos de l’alumnat amb ... -
Acompanyem les famílies: eines pràctiques per reduir la bretxa digital (2022)
(2022-06-01)Aquesta guia ofereix eines pràctiques per assolir una major competència digital per les famílies en relació amb les plataformes d'aprenentatge que fa servir l'alumnat, reduir la bretxa digital, oferir ... -
Activitat de lectura en veu alta [activitat] (2014)
(2014-04)L’Escola Mossèn Cinto de Folgueroles ens presenta l’aplicació a l’aula a partir de la formació del Portafolis de Lectura. Treballen la lectura en veu alta fent conscient l’alumne i implicant-lo en tot ... -
Activitat matemàtica en l'àmbit laboral a l'inici del segle XXI: implicacions per al currículum de l'ESO (2009)
(2009)L'objectiu del treball és identificar l'activitat matemàtica en l'àmbit laboral i plantejar formes d'incorporar les matemàtiques laborals al currículum de matemàtiques de l'ESO. -
Activitats amb Codey-Rocky [audiovisual] (2023)
(2023-12-18)Activitats per realitzar amb el Codey-Rocky. -
Activitats amb Lego Spike Essential [audiovisual] (2023)
(2023-12-18)Activitats per realitzar amb el Lego Spike Essential. -
Activitats amb Lego Spike Prime [audiovisual] (2023)
(2023-12-18)Activitats per realitzar amb el Lego Spike Prime. -
-