. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariLog in. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContact Us
  • Menú idioma Idioma: enfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • Català
Cercador

RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

  • Home
  • About the repository
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

Imatge capçalera
  • Home 
  • Documentació institucional 
  • DI - Col·lecció audiovisual 
  • View Item 

View Item 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spiral of inquiry, school networks and schools as learning organizations [audiovisual] (2020)


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/913
Document Type
Conference / Class
Resum
Conferència a càrrec de Linda Kaser i Judy Halbert. L'Espiral d'indagació (Spiral of Inquiry) és una metodologia d'indagació en equip que té per objectiu la millora dels aprenentatges de tots els alumnes. Es proposa com a eina de millora per a la transformació dels centres educatius que formen part de les xarxes locals de transformació educativa.

Recommended citation
Spiral of inquiry, school networks and schools as learning organizations [audiovisual]. Judy Halbert i Linda Kaser, ponents; Begonya Folch Martínez, moderadora. Elaboració: Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats
Folch Martínez, Begonya (moderadora)
Halbert, Judy
Kaser, Linda
NOIIE (Canadà)
Language
English
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-11-19
Extension
1 enregistrament de vídeo (1 h 59 m 46 s)
Collection
Programes i projectes;
Subject (LEMAC)
Educació--Investigació
Rendiment escolar
Show full item record

Documents to download

Thumbnail

Spiral of inquiry, school networks and schools as learning organizations [audiovisual] (2020)

949.2Mb

This item appears in the following Collection(s)

  • DI - Col·lecció audiovisual [163]

Rights

 

Tots els drets reservats

Related Items

Displaying related items by Title and Subject.

  • Thumbnail

    What does a school look like when belonging works? [audiovisual] 

    Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Riley, Kathryn; Mendoza, Manuela; Folch Martínez, Begonya (moderadora); Xortó Prados, Mireia (moderadora) (2021-01-28)
    El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ...
  • Thumbnail

    Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] 

    Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Riley, Kathryn; Mendoza, Manuela; Folch Martínez, Begonya (moderadora); Xortó Prados, Mireia (moderadora) (2021-01-28)
    El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ...
  • Thumbnail

    Invent to learn [audiovisual] (2020) 

    (2020-12-10)
    Sylvia Libow Martínez és enginyera aeroespacial de formació, però s’ha dedicat intensament al món de l’educació. És coautora d’Invent To Learn: Making, Tinkering & Engineering in the Classroom, un llibre ...

Browse

The entire repositoryBy fields & collectionsBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue DateThis CollectionBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue Date

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Follow Ministry of Education and Vocational Training's social networks:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Legal notice
  • Accessibility
  • Cookies policy
  • Web map