Compartir la lectura: la dimensió social en el procés de formació lectora d'infants i joves
Tipus de document
Article
Citació recomanada
Compartir la lectura: la dimensió social en el procés de formació lectora d'infants i joves. Elaboració: Marc Alabart Barba. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2025.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació i Formació Professional
Data de publicació
2025-09Extensió
7 p.
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Apropiar-se la lectura: la dimensió personal en el procés de formació lectora d'infants i joves
Fargas Llavina, Guillem (2025-09) -
El procés lector i els nivells de comprensió [material didàctic] (2a edició rev. i ampl., 2024)
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2024-11) -
La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició rev. i ampl., 2024)
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2024-09)





