Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorBronevetzky, Vladislav
dc.contributor.authorBuch Torrents, Eudald
dc.date.accessioned2020-04-23T18:16:20Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:29:25Z
dc.date.available2020-04-23T18:16:20Z
dc.date.available2025-03-14T11:29:25Z
dc.date.created2019-06
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7265
dc.description.abstractL'objectiu d'aquest treball és definir l'estil del compositor Aleksandr Skriabin (1871-1915) des de l'anàlisi comparatiu, discernint els trets diferencials que fan tan reconeixible la seva música. Alhora es relacionen aquestes característiques estilístiques amb diversos conceptes i idees de la filosofia del compositor. La primera part és un estudi del context cultural en el qual va emergir la figura d'Skriabin, i del seu pensament i doctrina artística, mentre que la segona part analitza les obres d'Skriabin en diversos paràmetres com l'harmonia, la textura, el ritme o la forma.cat
dc.description.abstractThe aim of this paper is to define the style of composer Alexander Scriabin (1871-1915) through comparative analysis, by distinguishing the differential features that make his music so recognizable. At the same time these stylistic characteristics are linked to several concepts and ideas of the composers philosophy. The first part is a study of the cultural context in which the figure of Scriabin emerged and of his thought and artistic doctrine, while the second part analyses the works of Scriabin in different parameters like harmony, texture, rhythm and form.eng
dc.description.abstractEl objetivo de este trabajo es definir el estilo del compositor Aleksandr Skriabin (1871-1915) desde el análisis comparativo, discerniendo las particularidades que hacen su musica tan reconocible. Al mismo tiempo, se relacionan estas características estilísticas con diversos conceptos y ideas de la filosofía del compositor. La primera parte es un estudio del contexto cultural en el cual emergió la figura de Skriabin, y de su pensamiento y doctrina artística, mientras que la segunda parte analiza las obras de Skriabin en diversos parámetros como la armonía, la textura, el ritmo y la forma.spa
dc.format.extent74 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleL'acord místic : una aproximació estilística al llenguatge d'Skriabincat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacSkr'abin, Aleksandr Nikolajevic -- Crítica i interpretació
dc.subject.lemacMúsica -- Filosofia i estètica -- S. XX
dc.subject.lemacMúsica -- Rússia -- S. XX


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/