Sonidos del metal: el bombardino en las formaciones de viento metal
Document Type
Project / Final year job or degree
Resum
Aquest projecte té com a objectiu l'estudi de la relació del bombardí amb les formacions més importants de vent metall. Abans d'aprofundir en aquest tema, he cregut necessari conèixer la seva història i evolució. La meva intenció, amb aquest projecte, és enriquir el patrimoni d'aquest meravellós instrument, que, de mica en mica, va guanyant el respecte que es mereix.Resumen
Este proyecto tiene como objetivo el estudio de la relación que el bombardino tiene con las formaciones más importantes de viento metal. Para ello, he creído necesario, antes de profundizar en este tema, dar a conocer su historia y evolución. Mi intención con este proyecto es contribuir al enriquecimiento del patrimonio de este maravilloso instrumento, que, poco a poco, va ganando el respeto que se merece.Abstract
This project aims to study the position the euphonium has in relation to the other instruments in the brass section. Before going deeper into this subject, I thought it was necessary to know more about the euphonium’s history and its evolution. My intention with this project is to contribute to the enrichment of this wonderful instrument, which, step by step, is earning the respect it deserves.Author
Language
Spanish
Publication date
2013-07-17Extension
127 p.
Subject (LEMAC)
Keywords
Recommended citation
This citation was generated automatically.
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- ESM sèrie - TFG [237]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Més enllà de la cobla: el repertori per a tenora en formacions simfòniques
Rodríguez Malé, Rosa Maria (2019-06)El repertori simfònic per a tenora és un camp molt desconegut entre els intèrprets d'aquest instrument i poc estudiat des del punt de vista musicològic. Tot i això, tot feia pensar que hi havia d'haver ...El repertorio sinfónico para tenora es un campo muy desconocido entre los intérpretes de este instrumento y poco estudiado desde el punto de vista musicológico. Aun así, todo apuntaba a que debía haber ...The symphonic repertoire for the tenora is a little-known field among performers of this instrument and has been scarcely studied from a musicological point of view. However, everything suggests that a ... -
La Harmoniemusik: música per a conjunt de vents al llarg dels segles XVIII i XIX
Gili Solé, Sergi (2015-07-09)"La Harmoniemusik: música per a conjunt de vents al llarg dels segles XVIII i XIX" és una recerca a través del repertori, gèneres, usos i funcions que va tenir el conjunt de vents a la Viena clàssica i ..."La Harmoniemusik: música para conjunto de vientos a lo largo de los siglos XVIII y XIX" es una investigación a través del repertorio, géneros, usos y funciones que tuvo el conjunto de vientos en la ..."Harmoniemusik: Music for Wind Ensemble throughout the Eighteenth and Nineteenth Centuries" is a study of the repertoire, genres, uses, and functions of the wind ensemble in classical Vienna and its ... -
Las cuerdas del violín barroco
Vilar Segura, Víctor (2019-06)Les cordes són un element clau per a la pràctica històrica del violí. Tot i això, no n’ha sobreviscut cap exemplar fins als nostres dies, fet que fa necessària una investigació interdisciplinària per ...Las cuerdas son un elemento clave para la práctica histórica del violín. Sin embargo, no ha sobrevivido ninguna hasta nuestros días, por lo que resulta necesaria una investigación interdisciplinar para ...Strings are a fundamental element in historical violin performance. However, none have survived to the present day, making interdisciplinary research necessary to understand how they might have been. ...





