Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorEstevan, Pedro
dc.contributor.authorOlivé Aymerich, Pere
dc.date.accessioned2014-02-20T14:07:34Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:23:03Z
dc.date.available2014-02-20T14:07:34Z
dc.date.available2025-03-14T11:23:03Z
dc.date.created2013-06
dc.date.issued2014-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7208
dc.description.abstractAquest projecte és fruit de la meva necessitat de buscar amb el meu instrument, la percussió, i més concretament amb la pandereta, recursos tècnics i interpretatius per abordar la interpretació de la música antiga. Com a punt de partida, he analitzat iconografia i algunes fonts literàries per tal d’entendre i poder explicar el que s’entén quan parlem de la percussió històrica. Posteriorment, s’observen algunes pràctiques encara existents en les tradicions musicals italianes i àrabs, i com aquestes poden ser el punt de partida per a configurar una manera pròpia i moderna d’interpretar i anotar la música històrica.ca
dc.description.abstractEste proyecto es el fruto de mi necesidad de buscar con mi instrumento, la percusión, y más concretamente con la pandereta, recursos técnicos e interpretativos para abordar la interpretación de la música antigua. Como punto de partida, he analizado iconografía y algunas fuentes literarias para entender y poder explicar lo que entendemos cuando nos referimos a la percusión histórica. Posteriormente, se observan algunas prácticas todavía existentes en las tradiciones musicales italianas y árabes, y cómo esas pueden ser el punto de partida para configurar una manera propia y moderna de interpretar y anotar la música histórica.spa
dc.description.abstractThis project is the result of my need to explore, with my instrument—percussion, and more specifically the tambourine—interpretive and technical resources to address the performance of early music. As a starting point, I have analyzed some iconography and literary sources to understand and explain what is meant when we talk about historical percussion. I then observe some practices that still exist in Italian and Arabic musical traditions, and how these can serve as the starting point for developing my personal and modern approach to interpreting and notating historical music.eng
dc.format.extent54 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject.otherTFG Música antiga
dc.titlePercussió historiquè?: proposta interpretativa i de notació de la pandereta històrica
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacPercussió--Interpretació (Fraseig, dinàmica, etc.)
dc.subject.lemacMúsica--S. XII-S. XVIII
dc.subject.lemacMúsica en l'art
dc.subject.lemacPercussió--Ensenyament
dc.subject.lemacNotació musical


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/