Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorResina, Eduard,
dc.contributor.authorBosch Molina, Emili
dc.date.accessioned2019-05-16T13:42:16Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:21:22Z
dc.date.available2019-05-16T13:42:16Z
dc.date.available2025-03-14T11:21:22Z
dc.date.created2018-06
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7189
dc.description.abstractAquesta recerca ha tingut com a punt de partida la fundamentació de categories pràctiques a partir d’anàlisis qualitatives de sons, que puguin ser d’utilitat en la seva aplicació en la composició. Al mateix temps, s’ha identificat quin tipus de sonoritats funcionen conjuntament amb altres. D’acord amb les classificacions anteriors, s’ha estudiat a partir de quins processos de transformació digital els sons canvien de tipologia. S’ha partit d’una recerca bibliogràfica per descobrir categories sonores ja definides. S’han enregistrat, analitzat, mesclat i transformat diferents tipus de matèria sonora i s’han exposat els resultats des del punt de vista del compositor. El procés dut a terme ha canviat el propi enfocament sobre la manera de compondre. S’ha comprovat com els conceptes desglossats en el treball incideixen plenament en la concepció musical i estructural de les mateixes obres.ca
dc.description.abstractEsta investigación ha tenido como punto de partida la elaboración de categorías prácticas a partir de análisis cualitativos de sonidos, que pudieran ser de utilidad en su aplicación en la composición. Al mismo tiempo, se han descrito qué tipologías de sonoridades funcionan conjuntamente con otras. Con base en las clasificaciones anteriores, se ha estudiado a partir de qué procesos de transformación digital los sonidos cambian de una tipología a otra. Se han descubierto categorías sonoras definidas con anterioridad mediante una búsqueda bibliográfica. Se han grabado, analizado, mezclado y transformado diferentes tipos de materia sonora. Los resultados se han expuesto desde el punto de vista del compositor. El proceso realizado ha cambiado el enfoque propio del autor sobre la forma de componer. Se ha comprobado que los conceptos teorizados en este trabajo inciden plenamente en la concepción musical y estructural de las propias obras.spa
dc.description.abstractThe starting point of this research has been the elaboration of practical categories through qualitative analyses of sounds, which can be useful for application in composition. At the same time, different types of sounds that complement each other have been identified. Moreover, based on the classifications established earlier, the processes through which digital sound transformations can change the typology of sounds have been analyzed. Bibliographic research was conducted to discover which sound categories had already been defined. Different types of sound material were recorded, analyzed, mixed, and transformed, and the results were presented from the composer’s perspective. The process carried out has changed the author’s perspective on the composition process. It has been demonstrated that the concepts developed in this research fully impact the musical and structural conception of the composer’s works.eng
dc.format.extent63 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsAttribution 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject.otherTFG Composició
dc.titleSons empàtics: una aproximació a la complementarietat de les característiques sonores
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacSo
dc.subject.lemacSo--Enregistrament i reproducció
dc.subject.lemacEnregistraments sonors--Producció i edició


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/