Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorDuque, Javier
dc.contributor.authorCarulla Huguet, Aina
dc.date.accessioned2023-01-13T10:59:07Z
dc.date.accessioned2024-09-18T10:43:25Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:17:44Z
dc.date.available2023-01-13T10:59:07Z
dc.date.available2024-09-18T10:43:25Z
dc.date.available2025-03-14T11:17:44Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7134
dc.description.abstractAquest treball és una investigació pedagògica que té com a objecte d’estudi la relació entre la societat i l’educació. Busca evidenciar l’impacte que té el neoliberalisme en les polítiques educatives per, a partir d’aquí, desgranar els principals factors educatius, polítics i filosòfics que hem d’interrogar a l’hora de reorientar l’educació amb una finalitat transformadora. Una transformació que parteix des d’una perspectiva crítica tant de l’educació com de la societat i que construeix el discurs a partir d’una anàlisi profunda i sistemàtica de les temàtiques identificades. Tot això, amb l’ajuda de les aportacions de figures rellevants i actuals en el camp de l’educació i les pedagogies crítiques.cat
dc.description.abstractEste trabajo es una investigación pedagógica que tiene como objeto de estudio la relación entre la sociedad y la educación. Quiere evidenciar el impacto que tiene el neoliberalismo en las políticas educativas para, a partir de aquí, desgranar los principales factores educativos, políticos y filosóficos que debemos interrogar a la hora de reorientar la educación con una finalidad transformadora. Una transformación que parte de una perspectiva crítica tanto de la educación como de la sociedad y que construye su discurso a partir de un análisis profundo y sistemático de las temáticas identificadas. Todo esto, contando con la ayuda de las aportaciones de figuras relevantes y actuales en el campo de la educación y las pedagogías críticas.spa
dc.description.abstractThis work is a pedagogical research whose object of study is the relationship between society and education. It aims to highlight the impact of neoliberalism on educational policies in order to, from this point, unravel the main educational, political and philosophical factors that must be questioned when reorienting education with a transformative purpose. A transformation that starts from a critical perspective of both education and society and that builds its discourse from a deep and systematic analysis of the identified issues. All this, with the help of the contributions of relevant and current figures in the field of education and critical pedagogies.eng
dc.format.extent95 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleLa influència del neoliberalisme en l'educació públicacat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacNeoliberalisme -- Influència
dc.subject.lemacEducació -- Aspectes polítics
dc.subject.lemacPolítica educativa
dc.subject.lemacAdministració pública
dc.subject.lemacSociologia de l'educació
dc.subject.lemacEducació -- Finalitats i objectius


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/