Mostrar el registro sencillo del ítem
El análisis prolongacional y el análisis paradigmático en el aula: dos propuestas metodológicas para el Grado Profesional
| dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
| dc.contributor | López Cano, Rubén, 1966- | |
| dc.contributor.author | Valle de Lope, Irene | |
| dc.date.accessioned | 2015-07-08T13:49:00Z | |
| dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:17:04Z | |
| dc.date.available | 2015-07-08T13:49:00Z | |
| dc.date.available | 2025-03-14T11:17:04Z | |
| dc.date.created | 2015-06 | |
| dc.date.issued | 2015-07-08 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7118 | |
| dc.description.abstract | En aquest treball he contextualitzat i aprofundit en dos mètodes d’anàlisi musical per a donar als i a les alumnes de Grau Professional unes eines metodològiques sòlides. Amb això, tindran un coneixement crític del mètode i podran problematitzar l’obra i, per tant, tenir un objectiu per aplicar-ho. Ho he fet per la mancança d’aquest tipus de procediments a l’assignatura d’Anàlisi Musical, i per exemplificar com els ensenyaria, he elaborat una hipotètica Unitat Didàctica per a cadascun dels mètodes. | ca |
| dc.description.abstract | En este trabajo he realizado una contextualización y profundización en dos métodos de análisis musicales, de cara a dotar a los y las estudiantes de Grado Profesional de unas herramientas metodológicas sólidas, así como de un conocimiento crítico del método para poder problematizar la obra y tener un objetivo a la hora de aplicarlo. Lo he realizado de cara a la falta de este tipo de propuestas sistemáticas en la asignatura de Análisis Musical, y para ejemplificar cómo los enseñaría, he elaborado una hipotética Unidad Didáctica para cada uno. | spa |
| dc.description.abstract | I have elaborated a manual of two kinds of analytical methods in order to provide students with methodological tools. These tools give them a critical understanding and allow them to have a clear objective when using the method, depending on their questions about the musical work. I have undertaken this work because of the lack of this kind of systematic procedure. Moreover, I have developed two lesson plans to illustrate how I would teach them. | eng |
| dc.format.extent | 77 p. | cat |
| dc.language.iso | spa | cat |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | |
| dc.subject.other | TFG Musicologia | |
| dc.title | El análisis prolongacional y el análisis paradigmático en el aula: dos propuestas metodológicas para el Grado Profesional | |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
| dc.embargo.terms | cap | cat |
| dc.subject.lemac | Anàlisi musical--Metodologia | |
| dc.subject.lemac | Música--Ensenyament universitari |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
ESM sèrie - TFG [237]
Treballs finals de grau (TFG) de l'ESMUC




