Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorLópez Cano, Rubén, 1966-
dc.contributor.authorValle de Lope, Irene
dc.date.accessioned2015-07-08T13:49:00Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:17:04Z
dc.date.available2015-07-08T13:49:00Z
dc.date.available2025-03-14T11:17:04Z
dc.date.created2015-06
dc.date.issued2015-07-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7118
dc.description.abstractEn aquest treball he contextualitzat i aprofundit en dos mètodes d’anàlisi musical per a donar als i a les alumnes de Grau Professional unes eines metodològiques sòlides. Amb això, tindran un coneixement crític del mètode i podran problematitzar l’obra i, per tant, tenir un objectiu per aplicar-ho. Ho he fet per la mancança d’aquest tipus de procediments a l’assignatura d’Anàlisi Musical, i per exemplificar com els ensenyaria, he elaborat una hipotètica Unitat Didàctica per a cadascun dels mètodes.ca
dc.description.abstractEn este trabajo he realizado una contextualización y profundización en dos métodos de análisis musicales, de cara a dotar a los y las estudiantes de Grado Profesional de unas herramientas metodológicas sólidas, así como de un conocimiento crítico del método para poder problematizar la obra y tener un objetivo a la hora de aplicarlo. Lo he realizado de cara a la falta de este tipo de propuestas sistemáticas en la asignatura de Análisis Musical, y para ejemplificar cómo los enseñaría, he elaborado una hipotética Unidad Didáctica para cada uno.spa
dc.description.abstractI have elaborated a manual of two kinds of analytical methods in order to provide students with methodological tools. These tools give them a critical understanding and allow them to have a clear objective when using the method, depending on their questions about the musical work. I have undertaken this work because of the lack of this kind of systematic procedure. Moreover, I have developed two lesson plans to illustrate how I would teach them.eng
dc.format.extent77 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subject.otherTFG Musicologia
dc.titleEl análisis prolongacional y el análisis paradigmático en el aula: dos propuestas metodológicas para el Grado Profesional
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacAnàlisi musical--Metodologia
dc.subject.lemacMúsica--Ensenyament universitari


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem