Show simple item record

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorSalinas, Rafael
dc.contributor.authorUreña Peñalva, Belén
dc.date.accessioned2019-02-18T12:33:02Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:15:24Z
dc.date.available2019-02-18T12:33:02Z
dc.date.available2025-03-14T11:15:24Z
dc.date.created2018-06
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7076
dc.description.abstractEl presente trabajo propone la implantación de un plan de estudio estructurado para conseguir mejorar el rendimiento interpretativo. Las estrategias aplicadas han tenido en cuenta factores psicológicos, fisiológicos e instrumentales con el fin de obtener resultados mensurables que permitieran una evaluación constructiva. Dentro de esos resultados se incluye la interpretación final de una obra concreta como forma de valorar la efectividad de las estrategias propuestas.spa
dc.description.abstractEl present treball proposa la implantació d'un pla d'estudi estructurat per aconseguir millorar el rendiment interpretatiu. Les estratègies aplicades han tingut en compte factors psicològics, fisiològics i instrumentals per obtenir resultats mesurables que permetessin una avaluació constructiva. Dins d'aquests resultats s'inclou la interpretació final d'una obra concreta com a forma de valorar l'efectivitat de les estratègies proposades.cat
dc.description.abstractThis work proposes the implementation of a structured study plan to improve the capacity of performance. The strategies applied have taken into account psychological, physiological and instrumental factors to obtain measurable results that allow a constructive evaluation. Within these results, the final interpretation of a concrete work is included as a way of assessing the effectiveness of the proposed strategies.eng
dc.format.extent61 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleConstruyendo una interpretación : del texto escrito al discurso sonorocat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacTrompa, Música per a
dc.subject.lemacTrompa -- Estudis i exercicis
dc.subject.lemacEstudi, Tècniques d'
dc.subject.lemacMúsica -- Ensenyament
dc.subject.lemacMúsica -- Història i crítica -- Compendis, programes d'estudi, etc
dc.subject.lemacMúsica -- Interpretació (Fraseig, dinàmica, etc.)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/