Mostra el registre parcial de l'element
La solista interna: el recorregut solístic de la trompeta d'orquestra
| dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
| dc.contributor | Farrés, Mireia | |
| dc.contributor.author | Marigó Sarrión, Albert | |
| dc.date.accessioned | 2015-07-08T09:58:20Z | |
| dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:14:58Z | |
| dc.date.available | 2015-07-08T09:58:20Z | |
| dc.date.available | 2025-03-14T11:14:58Z | |
| dc.date.created | 2015-06 | |
| dc.date.issued | 2015-07-08 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7061 | |
| dc.description.abstract | Aquest projecte té com a objectiu dotar de noves idees, o idees més concretes, el treball dels passatges d’orquestra, de cara a unes proves, principalment. Els passatges escollits són deu, els quals acostumen a sol·licitar-se sempre en oposicions. La metodologia que he utilitzat a l’hora de desgranar els passatges es basa sobretot en la meva experiència personal, influenciada per molts professors i companys al llarg dels anys. Personalment, m’ha servit per adonar-me, encara més, de la importància de l’estudi intel·ligent, treballant i analitzant trossos petits abans d’abordar el passatge complet. | ca |
| dc.description.abstract | Este proyecto tiene como objetivo dotar de nuevas ideas, o ideas más concretas, el trabajo de los pasajes de orquesta, de cara a unas pruebas, principalmente. Los pasajes escogidos son diez, los cuales se suelen solicitar siempre en oposiciones. La metodología que he usado a la hora de desgranar los pasajes se basa sobre todo en mi experiencia personal, influenciada por muchos profesores y compañeros a lo largo de los años. Personalmente, me ha servido para darme cuenta, aún más, de la importancia del estudio inteligente, trabajando y analizando trozos pequeños antes de abordar el pasaje completo. | spa |
| dc.description.abstract | This project aims to provide new ideas, or more concrete ideas, for working on orchestral excerpts, primarily in preparation for auditions. The excerpts chosen are ten, which are commonly requested in auditions. The method I used to decompose the excerpts is mainly based on my personal experience, influenced by many teachers and colleagues over the years. I believe it has helped me to realize even more the importance of intelligent practice, by working on and analyzing small sections before tackling the full excerpt. | eng |
| dc.format.extent | 55 p. | |
| dc.language.iso | cat | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International | |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ | |
| dc.subject.other | TFG Música clàssica i contemporània | |
| dc.title | La solista interna: el recorregut solístic de la trompeta d'orquestra | |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
| dc.embargo.terms | cap | |
| dc.subject.lemac | Trompeta--Estudis i exercicis | |
| dc.subject.lemac | Trompeta--Exàmens, preguntes, etc. | |
| dc.subject.lemac | Trompeta--Estudis d'orquestra | |
| dc.subject.lemac | Orquestra, Música per a--Fragments | |
| dc.subject.lemac | Orquestra, Música per a--Particel·les (Solista) |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
ESM sèrie - TFG [237]
Treballs finals de grau (TFG) de l'ESMUC




