L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 5 (febrer 2012)
Tipo de documento
Otros
Resum
Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Destaquem, Article (A la recerca de la simfonia perfecta: la revisió d’obres simfòniques per part dels propis autors / Pedro Beriso), La música té la paraula i L'entrevista (a Gina Quatrecases).ISSN
2014-3427
Citación recomendada
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2012. Núm. 5 (febrer 2012). ISSN 2014-3427.
Lengua
Catalán
Publicado por
Escola Superior de Música de Catalunya
Fecha de publicación
2012-02Extensión
23 p.
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
L'ESMUC digital. Núm. 5 (2012)
2.779Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 25 (febrer 2014)
Escola Superior de Música de Catalunya (2014-02)Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Gent ESMUC, Article (El facsímil como herramienta de trabajo: historia de una recuperación (II) / Juan Carlos Asensio), La música té la paraula, ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 74 (febrer 2019)
Escola Superior de Música de Catalunya (2019-02)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (En el Temazcal, un somni fet realitat: "produir el CD m'ha fet adonar que sóc capaç de fer tot allò que em proposi" / ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 35 (febrer 2015)
Escola Superior de Música de Catalunya (2015-02)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (A kaleidoscope of interactions: researching and presenting processes of opera improvisation / Sara Wilén), La música té ...





