Manual d'avaluació de projectes i programes educatius (2016)
Tipo de documento
Informe
Resumen
Aquest és un manual pensat per orientar el procés d'avaluació de projectes de millora que puguin desenvolupar els centres educatius. Pretén donar eines als centres de recursos pedagògics, a les direccions dels centres i al professorat en general perquè puguin emprar uns instruments que els permetin veure si el projecte en qüestió té raó de ser, està ben dissenyat i assoleix les millores previstes amb un nivell d'impacte favorable. Inclou exemples de l'avaluació del projecte "Apadrinem el nostre patrimoni" del curs 2014-2015.
Citación
Manual d'avaluació de projectes i programes educatius. Elaboració: Francesc Ranchal Collado, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Ranchal Collado, Francesc
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-06Extensión
97
Colección
Documents. CSASE; 35
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Projecte educatiu - Avaluació
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Francesc Ranchal Collado; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...