Música
Document Type
Others
Citation
Música. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2024-06Extension
1 p.
Subject (LEMAC)
Documents to download
35Kb
This item appears in the following Collection(s)
- DI sèrie - Guies d'estudis [1030]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El cervell a l’escenari : una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música
Coll, Xavier, 1960- (2017-02-22)Aquest treball vol ser una aproximació a l’estudi del cervell, des del punt de vista neurològic i psicològic, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música. S’ha ...Este trabajo pretende ser una aproximación al estudio del cerebro, desde el punto de vista neurológico y psicológico, con las implicaciones que tiene tanto para la práctica como para la pedagogía de la ...This work aims to be an approach to the study of the brain, from both a neurological and psychological point of view, with reference to the implications for the practice and pedagogy of music. It will ... -
Construyendo una interpretación : del texto escrito al discurso sonoro
Ureña Peñalva, Belén (2018-06)El presente trabajo propone la implantación de un plan de estudio estructurado para conseguir mejorar el rendimiento interpretativo. Las estrategias aplicadas han tenido en cuenta factores psicológicos, ...El present treball proposa la implantació d'un pla d'estudi estructurat per aconseguir millorar el rendiment interpretatiu. Les estratègies aplicades han tingut en compte factors psicològics, fisiològics ...This work proposes the implementation of a structured study plan to improve the capacity of performance. The strategies applied have taken into account psychological, physiological and instrumental ... -
Aprendizaje cooperativo entre alumnos de grado de interpretación de saxo jazz/mm en la ESMUC
Delgado Fernández, Alejandro (2021-06)Aquest treball es basa en l’aplicació pràctica d’un mètode d’aprenentatge cooperatiu anomenat tutoria entre iguals recíproca, que consisteix en la formació de parelles d’estudiants que aprenen mutuament, ...Este trabajo se basa en la aplicación práctica de un método de aprendizaje cooperativo llamado tutoría entre iguales recíproca, que consiste en la formación de parejas de estudiantes que aprenden ...This work is based on the practical application of a cooperative learning method called reciprocal peer tutoring, which consists in the grouping of pairs of students who learn reciprocally, alternating ...