Mostrant els elements 141-149 de 149
-
Guia per a famílies d'infants amb tartamudesa (2009)
(2009)Amb aquesta guia es pretén facilitar orientacions i recursos als pares i mares perquè puguin ajudar els seus fills en el desenvolupament del llenguatge. -
Guia per a famílies d'infants amb sordesa o sordceguesa (2006)
(2006)Publicació que facilita informació bàsica a les famílies sobre la sordesa i la sordceguesa, i els suports tècnics i les modalitats d'escolarització d'aquests infants. -
De l'escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú (2015)
(2015)Aquesta publicació va adreçada a tota la comunitat educativa i té com a objectiu compartir els marcs conceptuals i normatius en relació amb el sistema educatiu inclusiu, així com proporcionar elements ... -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
(2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ... -
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
(2013)Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ... -
La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre (2013)
(2013)Document que presenta el marc de referència de les actuacions del Departament d’Ensenyament al voltant de la lectura en els centres educatius, tant les vinculades a l’Impuls de la Lectura com les ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(2020-07)Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...