Now showing items 1-6 of 6
-
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ... -
Categories d'alumnes amb necessitats específiques: alumnes amb necessitat específica de suport educatiu: glossari de definicions (2016)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2016-03-15) -
De l'escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d’Educació Infantil i Primària (2015)Aquesta publicació va adreçada a tota la comunitat educativa i té com a objectiu compartir els marcs conceptuals i normatius en relació amb el sistema educatiu inclusiu, així com proporcionar elements ... -
Marc d’actuació de les unitats docents dels centres de justícia juvenil (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-11) -
Marc d’actuació de les unitats docents dels centres de la DGAIA (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-06) -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ...