Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen (2010)
Tipo de documento
Libro
Resumen
Síntesi de l’estudi lliurat al Parlament de Catalunya el 30 de març de 2010
Citación
Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.
Autor/a
Departament d'Educació
Anguera Argilaga, M. Teresa
Moya Ollé, Josep
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2010Extensión
30
Colección
Inclusió;
Educació inclusiva;4
Materias (LEMAC)
Educació inclusiva - Catalunya
Pla d'Acció Aprendre junts per viure junts (2008-2015)
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Parlem, llegim i escrivim amb la Nàdia i en Li: lletra lligada [material didàctic] (2006)
Departament d'Educació; Carreres, Montserrat; Ceña, Trinitat; Cortiles, M. Teresa (2006) -
And... action!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Sales de la Cruz, Marta; Amposta Pellissa, Anna; Favà Gabarró, Teresa; Escola Xerta (Xerta, Catalunya) (2021-06) -
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Manresa, Mireia; Margallo, Ana María; Verdaguer, M. Teresa; Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum (2024-04)En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de ...