Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen (2010)
Document Type
Book
Abstract
Síntesi de l’estudi lliurat al Parlament de Catalunya el 30 de març de 2010
Citation
Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.
Author
Departament d'Educació
Anguera Argilaga, M. Teresa
Moya Ollé, Josep
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2010Extension
30
Collection
Inclusió;
Educació inclusiva;4
Subject (LEMAC)
Educació inclusiva - Catalunya
Pla d'Acció Aprendre junts per viure junts (2008-2015)
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Parlem, llegim i escrivim amb la Nàdia i en Li: lletra lligada [material didàctic] (2006)
Departament d'Educació; Carreres, Montserrat; Ceña, Trinitat; Cortiles, M. Teresa (2006) -
And... action!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Sales de la Cruz, Marta; Amposta Pellissa, Anna; Favà Gabarró, Teresa; Escola Xerta (Xerta, Catalunya) (2021-06) -
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Manresa, Mireia; Margallo, Ana María; Verdaguer, M. Teresa; Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum (2024-04)En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de ...