Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen (2010)
Document Type
Monograph
Abstract
Síntesi de l’estudi lliurat al Parlament de Catalunya el 30 de març de 2010
Citation
Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2010Extension
30
Collection
Inclusió;
Educació inclusiva; 4
Subject (LEMAC)
Educació inclusiva
Keywords
Pla d'Acció Aprendre junts per viure junts (2008-2015)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Guia per a famílies d'infants i joves amb alteracions greus de conducta (2010)
Departament d'Educació. Direcció General d'Atenció a la Comunitat Educativa (2010)Document que aporta elements a les famílies per poder entendre i acompanyar els fills que, en algun moment del procés evolutiu, presentin comportaments disruptius. -
Resolució de 26 d’abril de 2018 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar l’informe de l’EAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, l’informe de l’EAP de l’alumne amb necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques i socioculturals especialment desafavorides, i l’informe de l’EAP d’escolarització de l’alumne en la formació professional i en els programes professionalitzadors (26.04.2018)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d’Educació Infantil i Primària (2018-04-26) -
Guia per a famílies d'infants i joves amb altes capacitats intel·lectuals (2010)
Departament d'Educació. Direcció General d'Atenció a la Comunitat Educativa (2010)Guia que pretén orientar les famílies perquè puguin acompanyar els fills amb altes capacitats en el seu desenvolupament personal i col·laborar en la resposta a les seves necessitats socials, emocionals ...