Avaluació de les mesures i suports intensius dirigits als alumnes amb necessitats educatives especials vinculades al Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu
Tipus de document
Altres
Citació
Avaluació de les mesures i suports intensius dirigits als alumnes amb necessitats educatives especials vinculades al Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu. Elaboració: KSNET (Knowledge Sharing Network) i Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2023-10Extensió
15 p.
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Paraules clau
Programes d'innovació educativa
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Dictamen 3/2017 sobre el projecte de decret de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu (2017)
Consell Escolar de Catalunya (2017-07-12) -
Orientacions per a la millora de la distribució equilibrada de l’alumnat amb necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals en el procediment d’admissió d’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya per al curs 2023-2024 (20.02.2023)
Departament d'Educació. Seccretaria de Transformació Educativa (2023-02-20)