Avaluació de les mesures i suports intensius dirigits als alumnes amb necessitats educatives especials vinculades al Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu
Tipus de document
Altres
Citació
Avaluació de les mesures i suports intensius dirigits als alumnes amb necessitats educatives especials vinculades al Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu. Elaboració: KSNET (Knowledge Sharing Network) i Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2023-10Extensió
15 p.
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Dictamen 3/2017 sobre el projecte de decret de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu
Consell Escolar de Catalunya (2017-07-12) -
Guia de monitoratge de suport a l’alumnat amb necessitats educatives especials per als centres públics titularitat del Departament d’Educació (excepte els del CEB)
Departament d'Educació i Formació Professional. Direcció General d’Educació Inclusiva (2024-09)