Avaluació de les mesures i suports intensius dirigits als alumnes amb necessitats educatives especials vinculades al Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu
Tipus de document
Altres
Citació
Avaluació de les mesures i suports intensius dirigits als alumnes amb necessitats educatives especials vinculades al Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu. Elaboració: KSNET (Knowledge Sharing Network) i Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Autor/a
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva
KSNET (Knowledge Sharing Network)
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2023-10Extensió
15 p.
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Programes d'innovació educativa
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Mesures i suports universals en el centre educatiu: orientacions per als centres en la planificació de mesures i suports universals (2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva; Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023) -
Resolució de 9 de març de 2023, de la Direcció General d’Educació Inclusiva que regula el procediment i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics, EAP, en els processos d’escolarització d’alumnes (09.03.2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva (2023-03-09) -
Instruccions de funcionament del Programa de llengua àrab i cultura marroquina (LACM) per al curs 2022-2023 (2022)
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva i Llengües (2022)