Orientacions per a l'educació infantil i el cicle de primària (rev. 2018)
Tipus de document
Monografia
Resum
Orientacions i recursos per facilitar la incorporació a les aules dels alumnes d’origen estranger d’etapes inicials, en un context educatiu inclusiu i d’atenció a la diversitat lingüística i cultural.
Citació
Orientacions per a l'educació infantil i el cicle de primària (2018). Elaboració: Marta Ana Vingut Riggall, Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018-07Extensió
37
Col·lecció
Suport lingüístic i social en aules multilingües;
Matèries (LEMAC)
Infants immigrants - Ensenyament
Integració escolar
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Educació intercultural (rev. 2018)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2018-07)Orientacions i recursos per acompanyar els alumnes d’origen estranger i orientar la seva inclusió escolar i social. Es tracta de facilitar-los la construcció d’identitats múltiples i fer present i valorar ... -
Desenvolupament personal (rev. 2018)
Departament d'Ensenyament. Servei de Suport a la Comunitat Educativa (2018-07)Orientacions, estratègies i recursos per acompanyar la integració escolar i social dels alumnes d’origen estranger. L’objectiu és guiar el procés de desenvolupament personal i de socialització i promoure ... -
Aprendre vocabulari en totes les matèries (rev. 2018)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2018-07)Propostes per focalitzar el treball de la dimensió lingüística de les matèries en el vocabulari acadèmic associat a les àrees o matèries. La finalitat és ajudar els alumnes a assolir la competència ...