Marc conceptual de l'avaluació de l'educació primària 2007 (2007)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2007-06Resumen
L'informe presenta els principis de l'avaluació del sisè curs de l'educació primària, duta a terme pel Departament d'Educació en coordinació amb l'Instituto de Evaluación del MEC. Després d'una introducció sobre l'educació primària a Catalunya i de plantejar els objectius generals de l'avaluació empresa, s'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats, que són: de resultats (coneixement del medi natural, social i cultural; llengua castellana; llengua anglesa; matemàtiques; coneixement del medi social i cultural de Catalunya; llengua catalana), de context i de processos educatius (estudi sociodemogràfic i lingüístic; avaluació de centres a partir d'indicadors rellevants; aplicació de qüestionaris diversos) i dades de contrast (competències bàsiques en l'àmbit lingüístic de 4t curs).
Tipo de documento
Informe
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Avaluació educativa
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Indicadors educatius
Extensión
70
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Documents. CSASE;10
Citación
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació primària 2007. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Documents. CSASE [44]
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu