Funció de relació [audiovisual] (2021)
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Atajos de Teclado
Shortcuts Open/Close/ or ?
Reproducir/PausaEspaciadora
Subir el Volumen↑
Bajar el Volumen↓
Adelantar→
Retroceder←
Activar/Ocultar Subtítulosc
Pantalla Completa/Salir de la Pantalla Completaf
Silenciar/Activar Sonidom
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Adelantar %0-9
Copiado
Copiado
En Vivo
00:00
00:00
00:00
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
- Quin pastís!! Ha d’estar molt bo!! Mmmmmm!!!
El nostre cos ha rebut tot un seguit d’estímuls: l’ull ha vist un pastís, l’olfacte ha detectat i ... No sabem com, el nostre estómac també. Llavors, què passa? Com reacciona el nostre cos?La funció de relació és la capacitat que tenen els éssers vius de rebre informació (estímuls) del seu medi intern o extern i d'actuar en conseqüència (resposta) per tal de garantir l'èxit biològic de l'individu i de l'espècie. Vols saber-ne més?
Citación
Funció de relació [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-01-28Extensión
1 enregistrament de vídeo (1 min 18 s)
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Mesures de prevenció que han de seguir les persones aspirants que es presenten al concurs oposició per a l'ingrés i accés a la funció pública docent i per a l'adquisició de noves especialitats, convocat per Resolució EDU/182/2021, de 29 de gener (14.06.2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics (2021-06-14) -
Treball del cos en relació amb objectes: escola Sant Miquel de Cornellà [audiovisual] (2021)
(2021-11-17)Reproducció del traç amb l’ús de materials diversos, resseguint la direccionalitat marcada i també desplaçant-se sense traç previ prenent com a referent d’orientació els diferents materials i les pautes ...