Expressions discriminatòries [audiovisual] (2020)
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Atajos de Teclado
Shortcuts Open/Close/ or ?
Reproducir/PausaEspaciadora
Subir el Volumen↑
Bajar el Volumen↓
Adelantar→
Retroceder←
Activar/Ocultar Subtítulosc
Pantalla Completa/Salir de la Pantalla Completaf
Silenciar/Activar Sonidom
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Adelantar %0-9
Copiado
Copiado
En Vivo
00:00
00:00
00:00
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
En el nostre dia a dia fem servir expressions fetes que poden resultar discriminatòries o ofensives per als altres.
Conèixer l'origen d'aquestes expressions i estar atent a la reacció del vostre interlocutor és fonamental per evitar el llenguatge discriminatori.
Citación
Expressions discriminatòries [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-09-03Extensión
1 enregistrament de vídeo (0 min 59 s)
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Mil i una històries d'arbres: literatura i ecologia: dossier didàctic [material didàctic] (2020)
Tort i Pallarès, Marta; Buil i Martínez, Meritxell; Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2020-07) -
Compartim el moment des de les matèries [audiovisual] (2020)
(2020-05-12)L'Institut La Serra de Mollerussa prioritza en el seu projecte educatiu l'acompanyament i l'acció tutorial en la globalitat de les matèries. Anton Not, professor de llengua castellana i literatura i ... -
Col·lecció de materials didàctics: educació secundària obligatòria [material didàctic]
Quinquer Vilamitjana, Dolors; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2015-05)