Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals (2006)
Tipus de document
Informe
Resum
L'informe analitza en profunditat els nivells de formació de les persones adultes i la política educativa de persones adultes a Catalunya mitjançant un treball de camp desenvolupat en un total de 162 centres i aules. La metodologia participativa de l'estudi ha permès recollir i analitzar l'opinió dels usuaris de la formació de persones adultes, del professorat, del futur professorat, dels organitzadors i de l'Administració, per aconseguir una visió de conjunt del sistema real. Conté un apartat amb cinquanta conclusions i cinquanta propostes que han de donar elements per a l'elaboració d'un model de l'educació de les persones adultes específic i contextualitzat, que vol ser útil a la futura llei d'educació permanent de Catalunya.
Citació
Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals. Realitzat per Mercè Chacón i altres, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Universitats, 2006.
Documents
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Chacón, Mercè
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació i Universitats
Data de publicació
2006-05Extensió
84
Col·lecció
Documents. CSASE;6
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Educació d'adults - Avaluació
Indicadors educatius
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Marc conceptual de l'avaluació de sisè d'educació primària (2020)
Amores González, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Espí Oliver, María José; Hernández Alarcón, Marta (2020-06)Aquesta publicació recull en un sol volum tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de sisè d'educació primària, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2008-2009. ... -
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12) -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 7
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2002-11)Aquest informe és una actualització dels que el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat en els darrers anys, i ofereix, a més de les dades de Catalunya, comparacions internacionals ...