dc.contributor.author | Departament d'Educació | |
dc.contributor.author | Escalona, Patrícia | ca |
dc.contributor.author | Reguant, Imma | ca |
dc.contributor.author | Urrutia, Julià (enregistrament i organització) | ca |
dc.date.accessioned | 2020-09-28T09:54:26Z | |
dc.date.available | 2020-09-28T09:54:26Z | |
dc.date.issued | 2020-09 | |
dc.identifier.citation | Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 7: acompanyament emocional [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya: Departament d'Educació, 2020. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/544 | |
dc.description | Eines per poder comprendre i valorar l'impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l'alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades de la situació actual. Adreçat a personal docent, PAE i PAS. | ca |
dc.format.extent | 3 enregistraments de vídeo | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.title | Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 7: acompanyament emocional [audiovisual] (2020) | ca |
dc.title.alternative | Acompanyament emocional | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/lecture | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | COVID-19 (Malaltia) | ca |
dc.subject.lemac | Educació emocional | ca |
dc.subject.lemac | Escoles - Administració i organització | ca |
dc.subject.lemac | Gestió d'emergències - Planificació | ca |
dc.subject.lemac | Mestres - Formació | ca |
dc.subject.lemac | Professors - Formació | ca |