. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariLog in. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContact Us
  • Menú idioma Idioma: enfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • Català
Cercador

RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

  • Home
  • About the repository
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

Imatge capçalera
  • Home 
  • Currículum i competències 
  • CC - Monografies 
  • View Item 

View Item 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/5321
Document Type
Monograph
Note
Totes les etapes educatives
Recommended citation
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Author
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2023
Extension
68 p.
Subject (LEMAC)
Ensenyament individualitzat
Escoles--Administració i organització
Planificació educativa
Educació inclusiva
Show full item record

Documents to download

Thumbnail

Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents

1.742Mb

This item appears in the following Collection(s)

  • CC - Monografies [53]

Related Items

Displaying related items by Title and Subject.

  • Thumbnail

    Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents 

    Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-07)
    Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...
  • Thumbnail

    Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020) 

    Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)
    Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...
  • Thumbnail

    Programar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents 

    Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2017-09)
    Aquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola ...

Browse

The entire repositoryBy fields & collectionsBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue DateThis CollectionBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue Date

My Account

LoginRegister

Statistics

Follow Ministry of Education and Vocational Training's social networks:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Legal notice
  • Accessibility
  • Cookies policy
  • Web map